Lucky John prezent la #DDPC2020

feb. 13, 2020 Sponsori

Lucky John prezent la #DDPC2020

Brandul Lucky John a luat nastere dintr-un hobby, normal, pescuitul sportiv adunand de-a lungul timpului multe grupuri de persoane cu interese comune, grupuri care in timp au reusit sa isi transforme pasiunea in afaceri.

 

In anul 1988, Janis Stikuts, multiplu campion in diverse stiluri de pescuit, atat in Letonia, cat si in Tarile Baltice, impreuna cu o echipa de pescari entuaziasti a realizat ca nalucile de calitate nu erau disponibile pe cat si-ar fi dorit, atat cantitativ, cat si calitativ. Asadar, au infiintat o mica fabrica in Letonia, in primii ani producand numai 13 tipuri de rotative (in doua culori), doua voblere, patru linguri oscilante, o naluca tip Devon, 14 muste artificiale, 8 naluci pentru pescuitul la copca si cateva agrafe cu vartej.

Tot in anul 1988 in Letonia, a fost infiintat grupul Salmo specializat in producerea si distributia articolelor de pescuit, grup care are acum in portofoliu brandurile Lucky John, Norfin, Cobra, Heinola. Salmo Group isi desfasoara activitatea in 8 tari si distribuie articole de pescuit in peste 25 de tari din Europa si Asia.

Initial, cele mai productive naluci Lucky John, in randul pestilor si pescarilor, au fost cele destinate pescuitului de iarna, doua naluci de copca denumite Salmo 1 si Salmo 2. Apoi s-au remarcat rotativele, au urmat oscilantele, spinnerbait-urile, nalucile soft, voblerele si alte echipamente, accesorii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ro_RORomanian
en_USEnglish ro_RORomanian